lauantai 3. joulukuuta 2011

i wanna be perfect.

 Halusin olla niin kuin muutkin, halusin olla niin kuin ne. Halusin olla muiden silmissä täydellinen, halusin olla joku muu. En tiedä mitä kävi, mutta päässäni vain naksahti. Enää en välittänyt, enää en halunnut tietää. Minua ei kiinnostanut tietää, mitä muut ajattelivat. Minua kiinnosti vain, mitä sinä ajattelit minusta. Piditkö sinä minusta, juuri tällaisenä kun minä olen, sisältä, en ulkoa. Pidätkö minusta, vaikka olen jonkun muun näköinen?
Ei sinua haitannut, tummat lyhyet hiukseni, poikamainen tyylini. Kuitenkin, se en ollut minä. Tai, ainakaan enää en ole se mustasilmäinen tyttö, joka pukeutui ylisuuriin paitoihin. Haluan olla nyt ihan minä, nainen, ja pukeutua juuri niinkuin minun tekee mieli juuri sinä päivänä. Jos halusin olla hameessa ja söpönä, minähän sitten olin. Jos halusin hautautua kaulahuiviin ja piiloutua hupun alle, minähän tein sen. Eikä se haittaa sinua, vieläkään. Sinä todellakin pidät siitä, mitä minun sisälläni on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti