tiistai 12. elokuuta 2014

Väsymys painaa vartaloa ja erityisesti silmäluomia, mutta kun painan silmäni kiinni aikeissani alkaa nukkua, aivoni heräävät. Ne alkavat juosta ylikierroksilla ja valvottavat minua. Oikeasti haluaisin nukkua, mutta en uskalla, enkä pysty siihen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jossain vaiheessa aloin vain pelkäämään pimeää. Nykyään en pysty nukkumaan yksin, ellei vieressäni ole koiraa ja eteisessä valo päällä. Tunnen itseni aivan lapseksi, mutta jokin yksinolossa saa sieluni rauhattomaksi. Olen turvaton, olen ilman tukea. Seison omilla jaloillani, enkä haluaisi. Mitä jos jotain oikeasti tapahtuu? Siitä minä en selviä. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

//Aion ehkä elvyttää tämän blogin, pikkuhiljaa. Jos teillä on abstrakteja tai tarkkoja ideoita, mistä haluaisitte mun säveltävän tarinan, lauselman tai  jotain, otan niitä mieluusti vastaan. Jos siellä vielä on joku. 

1 kommentti:

  1. Hei, kirjoitat mielenkiintoisesti! Löysin juuri blogisi ja jään seurailemaan. Toivottavasti todella elvytät tämän :)

    VastaaPoista